Reklama útočí na sebaúctu žien

Autor: Natália Remeníková | 14.7.2013 o 17:36 | (upravené 14.7.2013 o 17:52) Karma článku: 8,99 | Prečítané:  1462x

Zmyslom reklamy je predávať výrobky. Tvorcovia reklamy dobre vedia, že nežné pohlavie zápasí s nedostatkom sebaúcty, a preto sa a obľubou zameriavajú práve na ženy.

Väčšina reklám vlastne hovorí: "Nie ste dostatočne dobrá...,ale pomocou nášho výrobku sa môžete zlepšiť." Reklama sa na nás zameriava hlavne kvôli tomu, že sa samy podceňujeme, a to určite nie je vôbec v poriadku. Pokúša sa z nás urobiť menejcenné tovry, my však nesmieme prijať tút hru.

Reklama rada útočí na naše telesné schránky. Negatívne pocity o našom tele podporuje nielen spôsob života, ale aj obrovská záplava reklám s ich ústredným motívom: "nie ste dosť dobrá". Nečudujme sa, prečo tak často nemáme svoje telá v láske.

Zaujímalo by ma, v akom veku začíname spájať svoju hodnou so svojím telom.  Žeby si už aj deti kvôli šírke bokov mysleli, že nie sú dosť dobré? U dospievajúcich dievčat útočí reklama predvšetkým na ich sebaúctu a vnucuje im propagované výrbky, aby boli atraktívnejšie a aby ich okolie prijímalo. Aj preto sa stali dopievajúce dievčatá skupinou s najmenšou dávkou sebaúcty a v mnohých z nich tento pocit pretrváva a v dospelosti.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Kto zneužije urgentný príjem zaplatí desať eur, navrhuje Drucker

Viac ako 70 percent výjazdov záchraniek k pacientom, ktorých dovezú na nemocničnú pohotovosť, je podľa analytika zbytočných.

KOMENTÁRE

Plátanie dier v zdravotníctve

Rizikom sú príhody s fatálnym následkom, ktoré imidž dobrej reformy neurobia.

ŠPORT

Asociácia dala lyžiarkam ultimátum, výsledok je neistý

Znepriatelené strany sa nevedia zhodnúť.


Už ste čítali?