reklama

Reklama útočí na sebaúctu žien

Zmyslom reklamy je predávať výrobky. Tvorcovia reklamy dobre vedia, že nežné pohlavie zápasí s nedostatkom sebaúcty, a preto sa a obľubou zameriavajú práve na ženy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)

Väčšina reklám vlastne hovorí: "Nie ste dostatočne dobrá...,ale pomocou nášho výrobku sa môžete zlepšiť." Reklama sa na nás zameriava hlavne kvôli tomu, že sa samy podceňujeme, a to určite nie je vôbec v poriadku. Pokúša sa z nás urobiť menejcenné tovry, my však nesmieme prijať tút hru.

Reklama rada útočí na naše telesné schránky. Negatívne pocity o našom tele podporuje nielen spôsob života, ale aj obrovská záplava reklám s ich ústredným motívom: "nie ste dosť dobrá". Nečudujme sa, prečo tak často nemáme svoje telá v láske.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zaujímalo by ma, v akom veku začíname spájať svoju hodnou so svojím telom. Žeby si už aj deti kvôli šírke bokov mysleli, že nie sú dosť dobré? U dospievajúcich dievčat útočí reklama predvšetkým na ich sebaúctu a vnucuje im propagované výrbky, aby boli atraktívnejšie a aby ich okolie prijímalo. Aj preto sa stali dopievajúce dievčatá skupinou s najmenšou dávkou sebaúcty a v mnohých z nich tento pocit pretrváva a v dospelosti.

Natália Remeníková

Natália Remeníková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  1x

I"m selfish, impatient and insecure. I make mistakes, I am out control and at times, hard to handle. But if you can"t handle me at my worst, than you don"t deserve me at my best.- Marilyn Monroe - Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu