reklama

Maska

Dneska som sa prechádzala zväčša bezvýznamne po škole, keď som sa prešla okolo veľkého zrkadla, pozrela som sa na seba a zarazila sa. Zbadala som niečo nepochopiteľné, niekoho s čiernou maskou na tvári. Tá maska predstavovala hanblivosť, strach zo spoločnosti a ten niekto som bola ja. Za tou maskou som sa skrývala skoro 17 rokov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Občas som vystrčila okále aby som nazrela na svet skutočnými očami, ale vždy som sa zase stiahla do bezpečia za maskou.

Vždy som sa bála, ako na moju pravú tvár zareagujú ostatný. Bála som sa , že moje skutočné názory budú ignorovať, či horšie, že ma budú odcudzovať za môj vlastný názor. Doteraz som sa len prispôsobovala, tvárila sa, že súhlasím so všetkým čo ich ústa vypustia do mojich uší. No, zašlo to až moc ďaleko. A preto som povedala DOSŤ. Nechcela som sa viac dívať spoza masky, ktorá ukazovala moju falošnú tvár. Preto som ju konečne odhodila a ukázala svoje pravé Ja.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Odteraz budem chodiť po chodbách OA /obchodná akadémia/ takú akú ste ma ešte nevideli so vztýčenou hlavou a budem hrdá na to, že som sa nenechala dlhšie pohlcovať spoločnosťou.

Odhoďte aj vy tu falošnú masku a ukážte svetu akí ste v skutočnosti.

Natália Remeníková

Natália Remeníková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  1x

I"m selfish, impatient and insecure. I make mistakes, I am out control and at times, hard to handle. But if you can"t handle me at my worst, than you don"t deserve me at my best.- Marilyn Monroe - Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu