Reklama útočí na sebaúctu žien

Autor: Natália Remeníková | 14.7.2013 o 17:36 | (upravené 14.7.2013 o 17:52) Karma článku: 8,99 | Prečítané:  1471x

Zmyslom reklamy je predávať výrobky. Tvorcovia reklamy dobre vedia, že nežné pohlavie zápasí s nedostatkom sebaúcty, a preto sa a obľubou zameriavajú práve na ženy.

Väčšina reklám vlastne hovorí: "Nie ste dostatočne dobrá...,ale pomocou nášho výrobku sa môžete zlepšiť." Reklama sa na nás zameriava hlavne kvôli tomu, že sa samy podceňujeme, a to určite nie je vôbec v poriadku. Pokúša sa z nás urobiť menejcenné tovry, my však nesmieme prijať tút hru.

Reklama rada útočí na naše telesné schránky. Negatívne pocity o našom tele podporuje nielen spôsob života, ale aj obrovská záplava reklám s ich ústredným motívom: "nie ste dosť dobrá". Nečudujme sa, prečo tak často nemáme svoje telá v láske.

Zaujímalo by ma, v akom veku začíname spájať svoju hodnou so svojím telom.  Žeby si už aj deti kvôli šírke bokov mysleli, že nie sú dosť dobré? U dospievajúcich dievčat útočí reklama predvšetkým na ich sebaúctu a vnucuje im propagované výrbky, aby boli atraktívnejšie a aby ich okolie prijímalo. Aj preto sa stali dopievajúce dievčatá skupinou s najmenšou dávkou sebaúcty a v mnohých z nich tento pocit pretrváva a v dospelosti.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Amnestie, Roháč a Sýkora. Čo má vplyv na prípad vraždy Remiáša

Na rozhodnutie o Mečiarových amnestiách má Ústavný súd posledné dni. Nájomný vrah Roháč dostal doživotie. Pri vražde Sýkoru sa spomína SIS.

DOMOV

Koalícia sa chce náhle zbaviť šéfa Ústavu pamäti národa

Ak by zmena zákona prešla, nové pravidlá začnú platiť od 15. októbra 2017.


Už ste čítali?